Pokyny k výuce na druhém stupni od 8. 6. 2020
Přítomnost žáků 2. stupně bude umožněna z těchto důvodů:
- individuální nebo skupinové konzultace
- hodnocení vzdělávání za školní rok 2019/2020
- třídnické hodiny, socializační aktivity
- vyzvednutí školních potřeb
- odevzdání a převzetí učebnic
- předání vysvědčení za 2. pololetí školního rok 2019/2020
Z výše uvedených možností v naší škole využijeme:
1. skupinové konzultace – konzultace budou probíhat v pondělí a ve čtvrtek dle níže uvedeného rozvrhu (od 8:00 do 11:40):
Pondělí | |||||
6. třída | Čj (Hor) | M (Půl) | Aj (Mar) | Th (Mar) | |
7. třída | Nj (Kom) | Čj (Hor) | M (Kys) | Th (Kys) | |
8. třída | M (Kys) | Nj (Kom) | Čj (Hor) | Ch (And) | |
9. třída | Th (And) | M (Kys) | Ch (And) | Čj (Hor) |
Čtvrtek | |||||
6. třída | Th (Mar) | Aj (Mar) | M (Půl) | Čj (Hor) | |
7. třída | Aj (Bar) | M (Kys) | Čj (Hor) | Th (Kys) | |
8. třída | M (Kys) | Čj (Hor) | Aj (Bar) | Th (Bar) | |
9. třída | Čj (Hor) | Aj (Bar) | M (Kys) | Th (And) |
2. individuální konzultace – vždy na základě domluvy s konkrétním vyučujícím. Žák nebo rodič zkontaktuje vyučujícího a domluví si s ním individuální konzultaci
3. třídnické hodiny – viz. v rozvrhu Th (třídnická hodina)
4. odevzdání učebnic, předání vysvědčení za 2. pololetí školního roku 2019/2020 – přesné termíny budou včas zveřejněny na webových stránkách
Upozornění:
- veškeré aktivity jsou dobrovolné
- při prvním vstupu do školy musí žáci odevzdat zákonným zástupcem podepsaný formulář „Čestné prohlášení o neexistenci příznaků virového infekčního onemocnění, bez tohoto prohlášení nemůže být žák vpuštěn do školy.
- žáci se řídí pokyny dospělých osob z hlediska organizačních a hygienických opatření
- při vstupu do školy si žáci dezinfikují ruce, stejně tak po příchodu do učebny, dodržují přísná hygienická pravidla
- do školy vstupují s vyučujícím, který začíná první hodinu v dané třídě
- do školy přicházejí s nasazenou rouškou, roušku mohou odložit až ve své skupině ve třídě
- ve společných prostorách nosí roušku
- ve dnech osobní přítomnosti ve škole se mohou stravovat ve školní jídelně (je nutné zkontaktovat vedoucí ŠJ a obědy si objednat do pátku do 10.00 hodin)
- nadále bude pokračovat distanční vzdělávání i online výuka, ale dle změněných termínů, které budou se žáky domluveny
V případě malého zájmu ze strany žáků mohou být aktivity vztahující se ke skupinovým konzultacím zrušeny.
Mgr. Eliška Hartmanová